Vyhodnocení tisíců špendlíků, které jste umístili do papírové mapy v rámci Týdne města, i Vašich kliků v on-line verzi Pocitové mapy je konečně tu. Obojí v jednom souhrnném výstupu.
V průběhu čtyř dní workshopu v ulicích se do vytváření Pocitové mapy zapojilo 994 lidí, dalších 1 093 účastníků se následně připojilo v rámci on-line verze. Celkem jsme tak získali informace od více než dvou tisíc obyvatel či návštěvníků města. Děkujeme všem!
Podrobné komentáře k jednotlivým otázkám i výběr z více než 600 slovních komentářů, v nichž účastníci akce zmiňovali pozitiva i negativa města, svá očekávání a přání, najdete na webových stránkách města www.brno.cz/strategie. Výsledky budeme postupně doplňovat informacemi o dlouhodobě připravovaných i nově plánovaných změnách u negativně hodnocených míst.
Na podzim budou výsledky Pocitové mapy a podrobnější informace k přípravě nové Strategie pro Brno prezentovány na výstavě v Urban Centru (www.urbancentrum.cz) na Mečové ulici (říjen – listopad). V listopadu pak vyjdou v tištěné formě v brněnském časopisu Metropolitan.
Pocitová mapa Brna přinesla zajímavé a inspirativní výstupy. Potvrdila, že zapojení veřejnosti do přípravy strategických dokumentů má skutečně smysl a Brňané je vítají. Ať už se bude jednat o ankety, soutěže, průzkumy, veřejné debaty či komentované tematické procházky městem – podobné aktivity pro zapojení široké veřejnosti budou tvořit významnou část přípravy nové Strategie pro Brno. Budeme se na Vás těšit!